Chcesz zadośćuczynienia od INEI – napisz lub zadzwoń

Przez ostatnie dwie doby we Wronkach w centrum miasta mieszkańcy nie mieli dostępu do Internetu i TV obsługiwanych przez firmę INEA. Dziś ok. 13 odzyskali łączność ze światem. Za te niedogodności mogą starać się o zadośćuczynienie od INEI

Oferty Pracy Wronki

Łatwo nie było, ale dałam radę.

Dodzwoniłam się do INEI i otrzymałam odpowiedź na pytania, które zadawali mi wronczanie od dwóch dni.
Dlaczego nie ma i kiedy będzie Internet  i TV obsługiwane przez INEĘ?

Dodzwonienie się do INEI przypomniało mi dlaczego wypisałam się z Telekomunikacji Polskiej SA przed kilkoma laty. Pamiętacie Błękitną Linię? To mniej więcej coś takiego.

Tutaj jednak hasłem przewodnim było:  Nie rozpoznałem twojego numeru, wpisz Pesel lub numer ID….

Nie mam usługi w INEI, nie mam więc ID, nie pomógł też mój Pesel…

W końcu przechytrzyłam system i dodzwoniłam się do sympatycznej pani, której się przedstawiłam jako lokalne „medium”, a pani poinformował mnie, że Internet i TV na terenie Wronek działają już dziś od godz. ok. 13.oo.

Zapytałam czego Klienci mogą spodziewać się w ramach zadośćuczynienia za straty, ponieważ przez dwa dni odcięci byli od świata. I myślę tu raczej o Internecie, niż TV, ponieważ akurat osoby, które do mnie dzwoniły prowadzą biznes przez Internet.

Od sympatrycznej pani z INEI dowiedziałam się, że każdy Klient może NAPISAĆ lub ZADZWONIĆ do INEI (podając oczywiście ID lub Pesel :) i wówczas Jego pretensje zostaną uznane i wycenione – przy kolejnym rachunku.

Jest to jakieś wyjść z sytuacji, ale moim zdaniem, jak na taką wielką firmę, to dość słabe, żeby Klient sam musiał się dopominać o swoje.
Wiadomo przecież kogo odcięto od świata wirtualnego, więc można było pójść tym kluczem i od razu odliczyć ile się INEI nie należy za ten okres bez dostępu.
Poza tym, żeby dwie doby trwała naprawa to również jest słabe…
Tych kilkanaście osób, które prosiły mnie o pomoc w uzyskaniu konkretnych informacji z pewnością odczekają tylko do zakończenia terminu umowy i wypowiedzą ją. Tak mówiły.
Dziś to już żadna łaska, jest z czego wybierać.

Klientom INEI i nie tylko, życzę, żeby mieli jak najmniej takich sytuacji odcięcia od świata i „Wronieckiego Bazaru” :)

Szwarc Gapa 

 KOMENTUJE:

 

Przepraszamy naszych Klientów za wszelkie niedogodności, spowodowane przez ostatnie problemy techniczne. Pracowaliśmy nad ich usunięciem cały czas, jednak okazało się, że usługi zaczęły być dostępne dopiero dziś od ok. godz. 10.30. Prosimy o kontakt klientów na infolinię w celu uzyskania informacji o zadośćuczynieniu. Każde Państwa zgłoszenie zostanie indywidualnie rozpatrzone. Pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *