Nasza Magda wśród 5 najpopularniejszych występów w The Voice of Poland na YouTube

„Przesłuchania w Ciemno” zakończone. Poznaliśmy wszystkich uczestników kolejnego etapu ósmej edycji The Voice of Poland. Sprawdźmy, którzy z nich najbardziej spodobali się internautom i zdobyli najwięcej wyświetleń w serwisie YouTube

Oferty Pracy Wronki

Do kolejnego etapu programu przeszło 48 osób. Każda z nich trafiła do jednej z czterech drużyn prowadzonych przez Michała Szpaka, Marię Sadowską, Andrzeja Piasecznego oraz Tomsona i Barona.

Wiele z występów spotkało się z dużym zainteresowaniem w sieci i stało się internetowymi hitami. Poniżej prezentujemy pięciu uczestników, którzy mogą pochwalić się największą liczbą wyświetleń w serwisie YouTube. Czy wśród nich jest zwycięzca ósmej edycji? 

Marta Gałuszewska „I See Fire” (Drużyna Michała Szpaka) – ponad 1 milion wyświetleń

Artur Wołk-Lewanowicz „When I Was Your Man” (Drużyna Marii Sadowskiej) ponad 732 tys. wyświetleń

Michał Szczygieł „Sailing” (Drużyna Andrzeja Piasecznego) – ponad 708 tys. wyświetleń

Marta Butryn „Believer” (Drużyna Tomsona i Barona) – ponad 621 tys. wyświetleń

Magdalena Janicka „Cool Me Down” (Drużyna Tomsona i Barona) – 600 tys. wyświetleń

na podstawie: Radio ZET

Tak wygląda drużyna, w której znalazła się Magda:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *