O remoncie linii PKP – Czytelnik wyjaśnia
|Kilka dni temu pisaliśmy o remoncie linii PKP na trasie Poznań- Szczecin. Nasi Czytelnicy mieli kilka wątpliwości, które w komentarzach wyjaśnił inny Czytelnik. Zapraszam do przeczytania:
Muszę tutaj coś wyjaśnić.
Remont pierwotnie miał trwać do końca sierpnia 2020 natomiast odbiory końcowe do końca 2020. Terminy te nie zostaną dotrzymane, co nie jest niczym nadzwyczajnym. Winę za taki stan rzeczy ponosi zarówno główny wykonawca jak i inwestor, ale nie to jest tu najważniejsze.Modernizacje na odcinku Poznań – Rokietnica prowadzi „Trakcja”. Na odcinku Rokietnica Wronki, a dokładnie trochę za Wronki „Budimex”.
Obie firmy napotykają na mniejsze lub większe problemy w czasie swoich prac. Nie sposób je tu wszystkie wymieniać.„Trakcja” jest bliżej końca inwestycji niż „Budimex”, ale i tak terminu nie dotrzyma.
Rozpoczęcie dalszych prac na stacji Wronki nie jest możliwe wcześniej niż we wrześniu tego roku. Mówię tu o nowym peronie pierwszym. Koniec wszystkich robót przewiduje na lato 2021!
Proszę mi wierzyć wiem, co mówię.
Zadaszenie będzie, nowa nawierzchnia też, Poznańska Kolej Metropolitalna również będzie obsługiwana „Elfem 2” z „Pesy” Bydgoszcz.Nie sposób wszystko napisać i tłumaczyć, bo bym referat musiał tutaj spłodzić.
Pozdrawiam
Czytelnik
A tutaj pisaliśmy o remoncie:
Mniemam, ze pracuje Pan na koleji. Niech Pan napisze w takim razie artykul a Pani Kazmierczak go pusci na strone ;-)