Przychodnia ALFA informuje swoich pacjentów
|Ze względu na trudną sytuację, jaką mamy w mieście, prosimy o wyrozumiałość. Jak nas poinformowała p. dr Joanna Mizielska cały personel przychodni zaangażowany jest w udzielanie porad telefonicznych. To jednak trwa. Umawianie wizyt telefonicznie, udzielanie porad oraz przyjmowanie recept to zadania, które nagle wszystkie stały się online
Pani doktor prosi tych, którzy mogą dowieźć zamówienia na recepty do ośrodka o zrobienie tego,
dopóki nie rozładuje się trochę kolejka chętnych do skorzystania z porad telefonicznych.
Pudełko na zamówienia recept stoi w przedsionku, przy wejściu do przychodni.
Zapraszamy do skorzystania. Recepty będą wysyłane na SMS, nie ma więc potrzeby przychodzenia po nie.
– Telefon dzwoni beż przerwy. Sporo zamieszania zrobili pracodawcy, którzy wprawdzie mają PRAWO zwolnić pracownika do domu, jeśli wg nich wygląda „niewyraźnie”, jednak mają też OBOWIĄZEK udzielenie mu płatnego urlopu – mówi pani dr Mizielska. – Robimy, co możemy, ale zostaliśmy bez dr. Nowaka, który przebywa na kwarantannie. Prosimy o wyrozumiałość.
Apelujemy o zwykły zdrowy rozsądek i nie blokowanie miejsc ludziom naprawdę chorym.
37 st. to nie jest gorączka!
Sam katar i kaszel to nie jest choroba.
Prosimy o empatię. Każdy za nas jest w podobnej sytuacji.
Niewydolność Przychodni Alfa dziś jest zrozumiała, ale jak pani Mizielska wytłumaczy ten stan rzeczy na codzień? Tajemnicą poliszynela jest bowiem fakt, że dodzwonić i umówić się na wizytę do lekarza graniczy z cudem, albo raczej ze znajomościami… Mam na myśli wizytę u dr Nowaka, który zresztą przechodzi kwarantannę… Cóż… pozostaje nam czekać na jakiś cud w postaci drugiego takiego normalnego lekarza.
Dodatkowe numery telefonow nie kosztuja dużo a ułatwiły by życie pacjętom bo są inne choroby i dolegliwości niezwiązane z przeziębieniem czy grypą a nie pozwalają iść do pracy a tu dodzwonić się nie można,a przed 18stą odrzucają połączenie(sama tego doświadczyłam)…a ponoć pracują do 18:00
Jak się ma pudełko do zamawiania recept z RODO???
Poza tym do tej przychodni nie szło się dodzwonić, a jak jakimś cudem człowiek się dodzwonił, to dostawał pytanie od recepcjonisty/ki „A co się dzieje?”, no ja pierdziu na kawę chce się umówić . No przecież jak dzwonie żeby umówić się do lekarza, to dzwonie żeby lekarzowi powiedzieć co się dzieje.
Mam nadzieję, że jakość pracy tej przychodni w końcu się poprawi.
Zdrowia wszystkim życzę i oby jak najmniej wizyt w tej przychodni.
DEFINICJA GŁUPOTY
Oj, głupota jest trudno definiowalna. Jak większość pojęć oczywistych na oko.
Ale czymże jest?!… Pffff…typowy hejterski komentarz.
Pani Joasiu.
Jesli telefon odpowiada, że nie ma takiego numeru, to Pani wybrala zly nummer,albo problemy z operatorem.
W przypadku telefonu stacjonarnego jest sygnał zajętego telefonu albo sygnal połączenia …. tak dziala telekomunikacja prosze sie doinformowac… mozna w necie .
I nie bronię tu Pani J.M ani nic z tych rzeczy . Nie tylko lubie HEJTU.
Numer wybierany na 100% był dobry znam go doskonale. !!!Wykonałam ok. 70 połączeń. I to nie było pierwszy raz że się nie dodzwoniłam.Nie było jeszcze mowy o koronawirusie i też miałam problem z połączeniem się z Przychodnią Alfa. Myślę, że to nie tylko ja mam problem.Na fb bardzo dużo ludzi pisało, że nie może się dodzwonić.
Jakoś wczoraj byłem i nie widziałem ani nie słyszałem żeby telefon dzwonił non stop. Za to słyszałem głupie komentarze pielęgniarek. Każdy wie jak funkcjonuje przychodnia lekarska ALFA. Jeżeli się nie chce przyjmować pacjentów to proszę zamieścić informację, że przychodnia jest zamknieta i tyle. A nie robić z pacjentów idiotów i wmawiać nie prawdziwe informacje…
Panie Mietku! taka jest prawda !
Szanowne Panie, szanowni Panowie
Jeśli państwo wiedzą jak funkcjonuje przychodnia lekarska i maja problemy z funkcjonowaniem tej przychodni, to nie rozumiem po co Szanownie Państwo tam jeszcez chodzi ???????
Moje zdanie….. jesli w warsztacie samochodowym usługa nie jest wykonana w całości lub rzetelnie ,czuję, że idzie nie po mojej myśli i będę niezadowolony…. jesli w restouracji karta menu mi nie odpowiada to rezygnuje z usługi i wiecej sie tam nie pojawiam.. Ale łatwiej jest sie anonimowo wyżyć na forum, jak mieć charakter i powiedziec
…. dziekuje Pani albo Pana usługi nie sa zgodnie z moim oczekiwaniem…..Dowidzenia…
Prawda? Latwiej jak internauta może wystukać na klawiaturze komputera co mu się podoba. Typowa komunikacja językowa w Internecie
Szkoda, że tak wielu ludzi przypisuje innym niesprawiedliwe uogólnienia, nieudolność ,lenistwo w pracy nie podejmując najmniejszego wysiłku jak ich zrozumieć! No ale przecierz sami jesteście tacy perfekcyjni , nie piękni tylko arcypiękni, bezprzykładni.
…..a tak na marginesie cytuje: Zgodnie z prawem zarówno lekarz, jak i pielęgniarka są funkcjonariuszami publicznymi i nie można ich obrażać bez konsekwencji. Oznacza to, że za ich znieważanie werbalne lub naruszenie nietykalności cielesnej podczas pełnienia obowiązków służbowych grozi grzywna, ograniczenie wolności albo więzienie. Art. 216 k.k.
Czasami warto zastanowic sie w czym tkwi problem… moze to my jetesmy winni?
Pozdrawiam.
Ale jeszcze trzeba doczytać co to jest obrażanie.Bo w tych artykułach nikt nikogo nie obraża. To jest stwierdzenie faktu, że nie można się dodzwonić.Przychodnia to nie warsztat samochodowy których jest dużo wszędzie.A zmienić lekarza nie tak łatwo.
Zmienić lekarza można bardzo prosto. Idzie się do nowego lekarza i podpisuje listę. I koniec. Nie trzeba wypisywać się ze starego.
Telefon owszem jest i na pewno cały czas dzwoni tylko albo nie słyszą go w przychodni lub nie chcą go odebrać jak można wykonać 80 ponad połonczeń i nic brak słów za to wygodnie siedzieć to każdy tam potrafi dużo można mówić tu o funkcjonowaniu , opiece medycznej nie jesteście tam za karę czy z przymusu jak nie rozumiecie pacjenta i jego potrzeb może czas na zmiany l nie tylko a jeśli ciężko to może czas pomyśleć nad nowym zawodem w który będzie odpowiedni do umiejętności oraz podejścia do człowieka i pracy
Dla części kumatego narodu łatwość wykonania zdjęcia zamówienia recepty lub wideo rozmowa w XXI wieku powinny im i przychodniom ułatwić życie. Pozostali będą musieli znosić niewygody opisane powyżej. W domu są dostępni przemądrzali na co dzień młodzi więc jak wysilą się i za kieszonkowe pomogą lub wyedukują starszyznę to tylko przyklasnąć. No i RODO przestanie straszyć. MMS ze zdjęciami za to działają całą dobę bez kolejek i tylko za 40-60 gr/szt. bez kontaktu i narażania się. Przychodnia zresztą chwali się umiejętnością odsyłania sms więc może by spróbować, a najwyżej się nie uda to co i tak się nie udaje na telefon. Dzisiaj w cenie jest spokój bo czeka na nas stara prośba o 90 dni spokoju.
To nie jest niewydolność tylko nieudolność.W Obrzycku w Przychodni uruchomiono dodatkowe numery. To nie jest duży koszt Pani J.M. też mogłaby pracownikom i pacjentom trochę ułatwić !Byłem w Przychodni dzwoniłem na korytarzu i telefon nie dzwonił i nikt nie rozmawiał.Była informacja że nie ma takiego numeru.Tragedia wyjątkowa Przychodnia !
Czytam to i nie wiem, czy śmiać się, czy płakać…. Do kogo te pretensje? Chyby do siebie samej pani MARIO Głupota ludzi poraża! .Chciałem coś napisać ,ale brak mi słów na malo rozgarniętych obywateli. Niemądrze pisać każdy potrafi – lepiej czasem się nie odzywać.
Nie wiem czy to jest niemądre.Ale płakać się chce jak coś trzeba wyjaśnić z lekarzem a telefon odpowiada, że nie ma takiego numeru.I dodzwonić się gorzej jak do zakaźnego oddziału.Przecież nikt nie dzwoni bez powodu są starsi ludzie schorowani i małe dzieci.Ogólnie tragedia w tym Ośrodku!
Co za pytanie… do kogo pretensje.Tylko i wyłącznie do Pani J.M.
Grażyna Kaźmierczak
Niestety nie jest tak bardzo prosto.Byłam chcąc się przepisać do innego lekarza i otrzymałam odpowiedź od tego nowego lekarza, że nie przyjmuje nowych pacjentów bo ma już bardzo dużo przypisanych i nie może mnie przyjąć.Tak, że to nie takie proste.Gdyby tak było dawno bym się przepisała. Można do lekarza rodzinnego w Czarnkowie ale nie mam zamiaru jeździć.!!!!
Dzis dzwonilam od rana od 9 by dodzwonic sie do lekarza dodzwonilam sie o 17:10 .
Witam. To wszystko co pisze się o przychodni Alfa zwłaszcza te negatywne to niestety prawda. Każdy wie, że lekarz ma tez klauzule sumienia itd. w każdej pracy trzeba wywiązywać się ze swoich obowiązków. Resztę oceny pozostawiam pacjentom zadowolonym i tym mniej również oraz władzom miasta również. Może czas na inną dyrekcję pod innym szyldem i z inną załogą? Pacjent ma mieć zagwarantowane świadczenia koniec kropka. Kto tego nie rozumie trudno niech trochę poczyta.
Przede wszystkim przychodnia Alfa, jak i inne przychodnie pracują jako podmioty PRYWATNE. Nie podlegają ani burmistrzowi, ani radzie. Jedynie NFZ-owi. I TYKO TAM należy kierować wszelkie uwagi i żale.
Przychodnia „czarnkowska” podlega szpitalowi w Czarnkowie.
Nic by się jednak nie stało, gdyby burmistrz czy rada zainteresowali się naszymi przychodniami. Może można jakoś im pomóc, by byli bardziej mobilni. Wiem, że finansowanie służby zdrowia leży w gestii państwa, ale lokalnie można pewnie jakoś pomóc.
Grażyna