Zaczął się remont linii PKP Poznań Szczecin. Prace we Wronkach ruszyły
|No i się zaczęło. Modernizacja ruszyła też na stacji Wronki. Na razie rozbierany jest tor nr 10, ten przy nasypie ulicy Towarowej. Poniżej plany jak będzie wyglądał układ torowy na stacji, wraz z przejściem podziemnym od ul.Dworcowej, przez dwa perony, aż do parkingu przy ul. Towarowej – pisze Jacek Kowalski
Zostaną wymienione rozjazdy do bazy pociągu sieciowego (obecnie nieużywana), do Amiki (tory na terenie zakładu rozebrane) oraz do Spomaszu. Na terenie zakładu tor istnieje, przykryty deskami, obsiany trawą. Tor od rozjazdu do ul. Nowej kompletny.
Zmieni się ilość torów przecinających ul. Poznańską. Obecnie torów jest pięć, dwa główne, dwa główne dodatkowe i jeden, który obsługiwał bocznice do Spomaszu i ZPZ-ów. Po przebudowie ulicę przetną tylko trzy tory. Dwa główne i jeden główny dodatkowy, z którego będzie poprowadzone odgałęzienie do Spomaszu.
Fot.: Fb Jacek Kowalski
komentarze 3
Uważam że i Spomasz, i Amika tory powinni zostawić. Przyszlosc zmui/zmusza znów do takiego transportu. Tiry rozjeżdżają nam miasta i drogi a tymczasem tory są nieużywane a teraz zostaną rozebrane. A szkoda bo odbudować taka tkankę jest dużo trudniej.
Spomasz w każdej chwili może przywrócić ruch kolejowy. Amika niestety odwrociła się zupełnie. Lokomotywę manewrową sprzedali, garaż przerobili na warsztat, a tory na terenie zakładu zdemontowali
Jest git!most 3.5t.
do tego poznańska rozryta na przejeździe PKP.
jest git!