Amica sponsorem kampanii społecznej „Piękna, bo zdrowa”

Profilaktyka raka szyjki macicy i uświadomienie kobietom jak ważne są regularne badania ginekologiczne – to cel IX już edycji kampanii społecznej „Piękna, bo zdrowa”. Po raz pierwszy zaangażowała się w nią AMICA, polski producent urządzeń dużego i małego AGD. Spółka wesprze zarówno finansowo, jak i organizacyjnie twórców akcji społecznej, czyli Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości

Oferty Pracy Wronki

„Weź się zbadaj! #cytologicznie” to hasło tegorocznej odsłony kampanii. Ambasadorki akcji, m.in. Julia Wieniawa, Agnieszka Więdłocha i Katarzyna Cerekwicka dają dobry przykład i namawiają kobiety do regularnego wykonywania cytologii. Takie badanie jest bezbolesne, nieinwazyjne, trwa tylko chwilę, a może uratować życie. Dbanie o zdrowie jest bowiem tak samo ważne dla kobiecego piękna, jak regularne zabiegi kosmetyczne. O tym jakie znaczenie dla zdrowia pań ma profilaktyka wie także firma Amica, która jest sponsorem akcji.

 – Wspieramy kampanię „Piękna, bo Zdrowa” ponieważ wierzymy, że profilaktyczne badania mogą uchronić wiele kobiet przed rakiem szyjki macicy. W ramach akcji 5 tys. kobiet będzie mogło bezpłatnie wykonać cytologię. Nasza rola nie ograniczy się jednak do finansowego i organizacyjnego wsparcia. Po zakończeniu akcji o zasięgu ogólnopolskim, będziemy działać lokalnie. Stawiamy na edukację i propagowanie wiedzy na temat profilaktyki wśród naszych pracownic i mieszkanek powiatu szamotulskiego – mówi Olech Bestrzyński, dyrektor ds. zasobów ludzkich i administracji w grupie Amica.

Inauguracja kampanii odbyła się w Warszawie, w kinie „Kinoteka” oraz pod Pałacem Kultury i Nauki, w weekend 3-4 lutego 2018. Panie mogły wykonać bezpłatne badanie ginekologiczne, zasięgnąć porady w zakresie profilaktyki zdrowotnej, a także spotkać się z ambasadorkami akcji.

Kampania potrwa do 6 marca. Bezpłatne badania będą przeprowadzane także w innych miastach: Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Gdańsku, Gdyni, Olsztynie, Sosnowcu oraz  Starogardzie Gdańskim.

Więcej o kampanii: http://cytologiczne.pl/

 

Źródło: Amica Wronki S.A.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *