Brak numerków i zero klientów o 12.30?
Napisała do nas Katarzyna w sprawie Wydziału Komunikacji w Szamotułach. Oto problem pani Katarzyny
Napisała do nas Katarzyna:
Szanowni Państwo!
Zdaje mi się, że dzięki Wam polepszyło się w Wydziale Komunikacji w Szamotułach. Niestety, muszę poinformować, że od tygodnia bezskutecznie próbuję zarejestrować auto, ponieważ w godzinach, w których jestem dostępna nie ma już numerków. Dla jasności: byłam w wydziale dwukrotnie, raz dzwoniłam (sytuację w Internecie „stan kolejki” obserwuję od tygodnia).
Zawsze było to około godziny 12.30. Numerków nie ma, żadnego petenta tez nie ma.Czym zajmują się urzędnicy od godz. 12.30 do 15.30? Jestem daleka od skarg, ale to jakieś żarty – rozumiem brak numerków od 14.30, ale wpół do pierwszej!?
Z nudów zarejestrowaliby jeszcze kilka samochodów….
Ostatecznie zarezerwowałam przez Internet numerek na najbliższą środę i mam nadzieję, że wtedy uda się dopełnić formalności urzędowych.Katarzyna
Może jest to spowodowane urlopami? Ale takie informacje powinny pojawić się na stronie urzędu. Zapytam o co chodzi.
Szwarc Gapa