Kolejny list w sprawie pracy wydziału komunikacji

Usprawnienie pracy w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Szamotułach leży chyba wszystkim na sercu. Czytelnicy podpowiadają różne rozwiązania. Sęk w tym, że decydenci nie chcą z nich korzystać. Najprościej byłoby zapytać ludzi bezpośrednio zaangażowanych, czyli tych, którzy z tych usług korzystają, co zrobić, żeby pracę urzędu usprawnić. Z wielogodzinnych rozmów z petentami wykreował mi się dziwny obraz, który postaram się zweryfikować w rozmowie ze starostą. Wygląda na to, że w starostwie jest osoba, której nie zależy na wyprostowaniu tych problemów, a wręcz przeciwnie. Mam nadzieję, że się mylę…

Oferty Pracy Wronki
W sprawie obsługi Wydziału Komunikacji chciałbym dodać kilka słów…
Po uzyskaniu terminu załatwienia sprawy zarejestrowania auta przez Internet, czas mojej wizyty (od momentu wyjścia z auta na parkingu przed Biedronką do powrotu) wyniósł 23 minuty za pierwszym razem i 19minut za drugim razem.
Natomiast przy tradycyjnym „szamotulskim” systemie załatwiania spraw w Wydziale Komunikacji udało się to po 5 godzinach czekania w niepewności na numerek i oczywiście przy trzech wizytach w wydziale.
Dlaczego tam nikt nie chce uzgodnić (wyznaczyć) terminu załatwienia spraw, tylko każą petentom codziennie walczyć o numerek ?
Bywa, że udaje się to dopiero po kilku wizytach.
Co zrobić, gdy ma się do urzędu ponad 40km? Poświęcić tydzień urlopu na załatwienie sprawy?
Życzę osobom decydującym o takim systemie pracy w Wydziale Komunikacji, aby ich wkrótce spotkało podobne traktowanie przy załatwianiu ich spraw.
Czytelnik (dane do wiadomości redakcji)
komentarze 2

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *