Komunikat Starosty Szamotulskiego dotyczący obsługi klientów Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Szamotułach

Komunikat Starosty Szamotulskiego z dnia 7 maja 2021 r. dotyczący obsługi klientów Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Szamotułach od dnia 17 maja 2021

Oferty Pracy Wronki

Poniżej przedstawiamy Państwu procedury, które wdrażamy od dnia 17 maja 2021 r. w obsłudze interesantów przez Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg tut. Starostwa, w celu umożliwienia Państwu bezpiecznego realizowania wszystkich spraw z jednoczesnym powrotem do bezpośredniej obsługi klientów.

Przyjmowanie interesantów odbywać się będzie wg kolejności przybywających klientów.

  1. Z dniem 08 maja br. dotychczasowa skrzynka email: komunikacja@szamotuly.com.pl zostaje wyłączona. Zgłoszone przez nią pozytywnie zweryfikowane sprawy będą realizowane w terminie 10 -14 maja 2021 r. W przypadku weryfikacji negatywnej oraz niezałatwieniu zgłoszonej sprawy, w ww. terminie, ze względu na rozpoczęcie obsługi bezpośredniej, prosimy o osobiste stawiennictwo w Wydziale od dnia 17 maja 2021 r.
  2. Nadal do odwołania wyłączony zostaje system umożliwiający umawianie wizyty w Wydziale przez Internet.
  3. Realizacja obsługi na dany dzień w Wydziale odbywać się będzie co do zasady zgodnie z Regulaminem Obsługi Klientów wprowadzonym Zarządzeniem Starosty 18 listopada 2019r., opublikowanym na stronie:
    http://kd.powiat-szamotuly.pl/files/regulamin.pdf co oznacza, że każdy klient chcąc załatwić sprawę z kategorii: prawo jazdy, rejestracja pojazdów oraz transport może jednorazowo załatwić JEDNĄ sprawę. Natomiast sprawy z kategorii dowody rejestracyjne – jednorazowo można załatwić TRZY sprawy.
  4. Na terenie Starostwa obowiązuje stosowanie środków ochrony osobistej – maseczki.
  5. Przypominamy, że pozostaje nadal możliwość zgłoszenia zbycia, nabycia i wyrejestrowania pojazdu za pomocą poczty tradycyjnej na adres tut. Starostwa, a także za pomocą platformy www.epuap.gov.pl lub przez stronę: www.esp.pwpw.pl. Natomiast wszelkie inne sprawy załatwiane będą bezpośrednio przy okienku w Wydziale.
  6. W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących realizowanych spraw w Wydziale należy wybrać odpowiedni numer telefonu pod którym urzędnicy odpowiedzą na Państwa pytania:
    • Rejestracja pojazdów, przerejestrowanie, wycofanie czasowe pojazdu z ruchu, tabliczki znamionowe i nr VIN – 61 292 87 32, 61 292 87 33, 61 292 87 39;
    • Odbiór i wymiana dowodu rejestracyjnego, zgłoszenie zbycia/nabycia pojazdu, wyrejestrowania pojazdu, wtórniki dokumentów oraz adnotacje w dowodzie rejestracyjnym – 61 292 87 34
    • Sprawy związane z wydawaniem i zatrzymaniem prawa jazdy – 61 292 87 36, 61 292 87 38
    • Wydawanie licencji na transport, OSK i SKP – 61 292 87 35
    • Wszelkie inne, niezbędne informacje i uwagi związane z działalnością Wydziału prosimy kierować do Dyrektora pod numer telefonu: 61 292 87 31

Starosta Szamotulski

/…/ Beata Hanyżak

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *