Odczyty wodomierzy przesyłamy sami do PK
|Przedsiębiorstwo Komunalne przypomina o zmianach w odczytach wodomierzy wprowadzonych w związku z pandemią – stany liczników wodomierzy przesyłamy sami do PK
Na stronie PK czytamy:
Zostały wstrzymane odczyty wodomierzy i pobór gotówki przez naszych inkasentów za usługę dostawy wody i odprowadzania ścieków. Faktury są wystawiane na podstawie średniego zużycia wody z poprzednich miesięcy i przekazywane za pomocą poczty. Istnieje możliwość otrzymania faktury za w/w usługę przez podanie stanu wodomierza telefonicznie lub mailowo.
Nr telefonów do inkasentów:
– Robert Sikora 698-678-097
– Hubert Błajek 515-293-737
– Szymon Malec 795-574-694
– Edward Mądrawski 795-573-611
– Władysław Wojciechowski 795-576-806Adresy e-mail:
– sekretariat@pkwronki.pl
– a.krzyzaniak@pkwronki.pl
– k.lisiak@pkwronki.pl
Jednocześnie przypominamy, że Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. wprowadziło dla swych Klientów usługę dostarczania faktur w formie elektronicznej (e-faktury). By przejść na fakturę cyfrową najlepiej skorzystać z gotowego formularza (“Akceptacja e-faktury”), dostępnego do pobrania na naszej stronie.
Kontakt z Biurem Obsługi Klienta: 672 545 640.
Podjęte środki ostrożności obowiązują do odwołania.
Jeśli nie znacie swojego inkasenta, możecie na stronie PK Wronki znaleźć „cegiełkę – zakładkę”- PODAJ STAN LICZNIKA i tak wpisać odczyt wodomierza.
a można im przesłać (skan) zlecenie przesyłania faktury na e-maila?
Nie wiem. Proszę przeczytać na stronie PK co piszą. Można też do nich zadzwonić i zapytać. W artykule jest podany numer, ja dziś dzwoniłam, żeby dopytać.
G.
sprawdziłem, można. dzięki. wk