Wydział Komunikacji w Szamotułach na piątkę z plusem – ocenia Czytelnik
|Oto list Czytelnika dotyczący działania wydziału komunikacji w Starostwie Powiatowym w Szamotułach
Miałem okazję załatwiać osobiście swoją sprawę w Wydziale Komunikacji w Szamotułach. Przyjechałem wczoraj, tj. 15 lipca o godz. 7.15, czyli o wiele wcześniej niż jest otwarty urząd, ze względu na wcześniejsze doniesienia prasowe o długich kolejkach. Byłem piąty. Żadnych innych kolejek. Dokładnie o 7.30 panowie z ochrony otworzyli drzwi i wpuszczali do budynku. Pomagali osobom w pobieraniu numerów do poszczególnych okienek. O godz. 8.10 moja sprawa została załatwiona. Przekonałem się, że obsługa klientów jest sprawna, a personel miły.
Jan Kwaśny
komentarze 4
Kto poniesie konsekwencje za tyle lat nieudolnej działalności tej placówki.
Skoro szło naprawić funkcjonowanie kilkoma ruchami to pytam się kto tym kierował dotąd.
Dziękujemy Pani Grażynie za interwencję, w końcu jest normalnie!
Panie Zimny, czas zrobić porządek we Wronkach!!!
2 lata porządkował wydział komunikacji. Podziękujemy mu za to przy próbie kandydowania na Burmistrza Wronek. Przypisywanie jemu sukcesu jest błędem, bo to wojewoda interweniował, i to pomogło dopiero.